Kolejna edycja “Żubr ratuje życie” – więcej zwierząt na etykietach piwa

Rok temu jedna z marek piw należących do Kompanii Piwowarskiej zmieniła wygląd swojej etykiety. Brandowego żubra zastąpiono sóweczką, wilkiem i rysiem. Teraz do tego grona dołączą kolejne zwierzęta – niedźwiedź brunatny i orzeł przedni.

Pierwsza edycja akcji w 2019 roku

W minionym roku marka piwa “Żubr” ruszyła z pierwszą edycją akcji “Żubr ratuje życie”. Zbierano wtedy fundusze na ochronę zagrożonych wyginięciem zwierząt, które żyją w Polsce. Na etykietach znalazły się wilk, sóweczka i ryś. Ze sprzedaży piwa, marka przeznaczyła na ich ochronę milion złotych. Partnerem akcji był WWF Polska.

Fotowoltaika od Columbus Energy

Na pomoc zwierzętom w Białowieskim Parku Narodowym

W tym roku “Żubr” chce pomóc Białowieskiemu Parkowi Narodowemu. Celem ponownie jest zebranie miliona złotych. Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu potrzebnego do skutecznej ochrony zwierząt. Będzie to m.in. ambulans leśny, dron monitorujący, sprzęt medyczny i laboratorium diagnostyczne oraz elementy potrzebne do budowy zagród. 

Więcej zwierząt zamiast żubra

W związku z tym, w tegorocznej edycji na etykietach piwa będzie można znaleźć również wizerunek niedźwiedzia brunatnego oraz orła przedniego.

Teraz idziemy za ciosem i dajemy miłośnikom Żubra możliwość wsparcia aż 5 gatunków zwierząt, a Fundusz Żubra zakupi sprzęt, który będzie je ratował. Tą akcją realizujemy misję Żubra i przyczyniamy się do ochrony bezcennej polskiej przyrody. Nikt z nas nie chciałby przecież, żeby z polskich lasów bezpowrotnie zniknęły rysie czy niedźwiedzie mówi Radosław Czapczyk, senior brand manager marki Żubr. 

Fundusz Żubra dla Przyrody

Marka rozwija swoją działalność CSR-ową. W tym roku utworzyła Fundusz Żubra dla Przyrody. Zbierane dzięki niemu pieniądze mają wspierać ochronę dzikiej przyrody w Polsce. W kwietniu udzielił już pomocy Biebrzańskiemu Parkowi Narodowego na rzecz ratowania płonących torfowisk.

Żubr ratuje życie

Źródło: zubr.pl, wirtualnemedia.pl