Nie tylko weganie będą zadowoleni. Nowa marka roślinnych burgerów i kiełbasek w Polsce

Nie tylko weganie będą zadowoleni. Nowa marka roślinnych burgerów i kiełbasek w Polsce

O tym, że Polacy przekonali się do roślinnego, pełnowartościowego jedzenia świadczą ogromne ilości produktów oznaczonych zieloną roślinką, czyli symbolem “vegan”. Nie dość, że nasza stolica to jedno z najlepszych miejsc dla wegan, to na rynku pojawiają się coraz to kolejne marki dedykowane zdrowemu żywieniu.

Nowa marka roślinna w Polsce

Planty, czyli po angielsku plantacja, to nowa marka roślinnych produktów, która wkracza na polski rynek. Firma proponuje wszystkim miłośnikom dobrego i zdrowego jedzenia 13 pozycji, a w tym: burgery ze strączków, buraka i pieczarek, dukty z ciecierzycy, kiełbaski i inne zamienniki znanych w mięsnej kuchni produktów. Produkty Plant będą dostępne jeszcze w tym miesiącu. 

Hot dog zgodny z naturą

Firma mówi, że kuchnia wegańska nie jest jej obca. Od lat aktywnie brała udział w rozwoju rynku roślinnego jedzenia, ale Planty wprowadza dopiero teraz. Dlaczego? 

Widzimy, że stopniowe przechodzenie na wegetarianizm było i jest dla wielu osób inspirujące, ponieważ odkrywają, jak wartościowe składniki i doskonały smak można otrzymać, wykorzystując wyłącznie rośliny. Mnie do zainteresowania się taką dietą zmotywowała nastoletnia córka, która robiąc listę zakupów, poprosiła o kilka roślinnych produktówpodkreśla Rafał Maranowski, Członek Zarządu i dodaje:

Produkty Planty są nie tylko smaczne, ale i zgodne z naturą. Prośrodowiskowe podejście jest bowiem tym, co przyświeca nam od samego początku.

  • 9
  • 6
  • 4 1

W kuchni roślinnej nie ma monotonii – dodają pomysłodawcy roślinnej marki i zachęcają do spróbowania wegańskich produktów tych, którzy chcą ograniczać mięso, czyli fleksitarian. Ilu Europejczyków przeszło już na weganizm? Przekonaj się, jak popularna jest roślinna dieta.

ev sustainability digital ad 300x250 921167513 PL final jun28 1
ev sustainability digital ad 750x200 949073423 PL PL Aug22 final 1

Marka planuje edukować społeczeństwo na temat szerokiego spektrum wykorzystania produktów roślinnych w diecie. Według firmy kluczowe są dodatki i różnorodność. Zamiast proponować komuś samą parówkę albo roślinnego kotlecika, zaoferujmy mu wegańskiego hot doga lub bogate w składniki danie typu bowl.

Czytaj też: Weganizm coraz bardziej popularny. Co mają do tego celebryci?

źródło: mat. prasowy

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.