Elektromobilność Problemy Volkswagena ID.3 27 marca 2020 Elektromobilność Problemy Volkswagena ID.3 27 marca 2020 Przeczytaj także Elektromobilność Zmiany w programie dopłat do samochodów elektrycznych Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) przygotował nowy program dopłat do samochodów elektrycznych z budżetem 1,6 mld zł ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Wnioski będzie można składać już na początku lutego. Nowy program dopłat zastąpi dotychczasowy program „Mój elektryk”, który będzie obowiązywał do końca stycznia 2025 r. Elektromobilność Tylko 1% właścicieli elektryka wróciłoby do samochodu spalinowego. Zaskakujące wyniki badań Samochody elektryczne cieszą się coraz większą popularnością. Potwierdza to najnowsze badanie, według którego tylko 1% z 23 tysięcy pytanych zadeklarowało chęć powrotu do samochodu o napędzie spalinowym. Z czego to wynika? Jeszcze nie tak dawno słyszeliśmy zapowiedzi, że Volkswagen ID.3 – pierwszy samochód elektryczny oparty na modułach MEB ruszy ze sprzedażą latem. Jak się jednak okazuje, polski konfigurator dla tego modelu, który miał zostać uruchomiony wczoraj, nadal nie jest dostępny, a sam system dla samochodu nie jest ukończony. Reklama Nowa data uruchomienia Jak informuje portal elektrowoz.pl w systemie Volkswagena pojawił się problem wewnętrzny, który wymusił wstrzymanie polskiego konfiguratora. Wkrótce mamy poznać nową datę uruchomienia go. Z kolei w Niemczech gazeta “Sueddeutsche Zeitung” dowiedziała się, że pojawiają się problemy z oprogramowaniem dla ID.3 i samochód nie jest w pełni gotowy. Inne doniesienia mówią też, że model w ogóle daleki jest od masowej produkcji. Jednocześnie koncernowi zależy na dotrzymaniu terminów i przekazania pierwszym klientom sprawne samochody latem. Szklana Manufaktura w Dreźnie rozpoczęła produkcję Volkswagena ID.3 Poprawa parametrów Elektrowoz.pl ustalił, że problemy w VW zaczęły się, kiedy uznano, że systemy do nowego auta należy ujednolicić i napisać od zera. Możliwe, że stała za tym chęć realnego wpływania na poprawę parametrów samochodu dzięki późniejszym aktualizacjom. Decyzja ta wywołała jednak szereg komplikacji. Czytaj także: Volkswagen: nie produkuje i nie podaje od dzisiaj mięsa na stołówkach i rezygnuje ze skórzanych tapicerek źródło: elektrowoz.pl, foto główne: Canva Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.