Ekologia Uwierz w recykling! – Ekologiczna kampania Nałęczowianki 18 czerwca 2020 Ekologia Uwierz w recykling! – Ekologiczna kampania Nałęczowianki 18 czerwca 2020 Przeczytaj także Ekologia Na kampusie UJ i innych uczelni otworzy się showroom Shein. Studenci protestują Marka Shein uruchamia Cloud Car, czyli mobilny showroom dla studentów. Ma powstać aż sześć takich punktów na kampusach uniwersyteckich: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Gliwicach. Oburzeni tym wydarzeniem są studenci, którzy piszą o nim jako o “wstydzie dla uczelni”. Ochrona środowiska Greenpeace złożył skargę na Polskę do Komisji Europejskiej o dewastację rzek Dziesięć aktywistów i aktywistek, które na co dzień działają w Greenpeace, oskarżyło Polskę o naruszenie unijnego prawa w zakresie ochrony polskich rzek. Sprawą ma zająć się Komisja Europejska. Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Być może proekologiczna kampania Nałęczowianki sprawi, że będze także dźwignią do popularyzacji recyklingu. Reklama Ludzie co roku wytwarzają tony odpadów. W bardzo dużym stopniu przyczynia się to do zanieczyszczenia środowiska, a w konsekwencji także do zmian klimatycznych. Spis treści ToggleRecykling świetnym rozwiązaniemNałęczowianka edukuje ekologicznieButelki zostały gwiazdami kampanii Widoczny Efekt Recykling świetnym rozwiązaniem Jest to problem, z którym można walczyć na różne sposoby. Tym, który przynajmniej w części się sprawdza, jest recykling. I to nie tylko jeśli chodzi o działanie dużych koncernów, ale także w odniesieniu do pojedynczych gospodarstw domowych. Ponowne wykorzystanie materiału, który spełnił już swoje pierwotne zadanie wpływa m.in na jego oszczędzanie. Ze względu na to, że zostaje w obiegu przez długi czas, zmniejsza się potrzeba jego dodatkowej produkcji. Z rozwiązań opartych na recyklingu korzysta coraz więcej firm. Nałęczowianka edukuje ekologicznie Nestlé Waters, w swoje proekologiczne działania chce zaangażować również konsumentów. Na stronie internetowej Nałęczowianki, można znaleźć specjalną zakładkę “recykling”, gdzie podane są informacje związane z tworzywem PET i jego powtórnym wykorzystywaniem. Butelki zostały gwiazdami kampanii Uwierz w recykling! jest natomiast hasłem, jakie przyświeca proekologicznej kampanii Nałęczowianki. Składa się na nią seria krótkich filmików, które w ciekawy sposób zwracają uwagę na fakt, że butelki, w których sprzedawana jest Nałęczowianka, podlegają recyklingowi. Jest to możliwe, ponieważ do produkcji butelek został wykorzystany PET, czyli tworzywo sztuczne, które można poddać procesowi recyklingu. Widoczny Efekt Do wykonania butelek, które zostały pokazane we wspomnianej kampanii, wykorzystano w 50% PET pochodzący z recyklingu. Można więc uznać, że konsumenci mieli okazję zobaczyć efekt proekologicznych działań firmy. Filmiki, które składają się na kampanię pod nazwą Uwierz w recykling!, można znaleźć w serwisie YouTube. Źródło: dlahandlu.pl, naleczowianka.pl Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.