Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Poznaj orientacyjne koszty

Uwierz w recykling! – Ekologiczna kampania Nałęczowianki

nałęczowianka

Uwierz w recykling! – Ekologiczna kampania Nałęczowianki

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Być może proekologiczna kampania Nałęczowianki sprawi, że będze także dźwignią do popularyzacji recyklingu.

CFF OPP Baner poziom mobile450 x 250CFF OPP Baner poziom 6.03.2023 1
Reklama

Ludzie co roku wytwarzają tony odpadów. W bardzo dużym stopniu przyczynia się to do zanieczyszczenia środowiska, a w konsekwencji także do zmian klimatycznych.

Recykling świetnym rozwiązaniem

Jest to problem, z którym można walczyć na różne sposoby. Tym, który przynajmniej w części się sprawdza, jest recykling. I to nie tylko jeśli chodzi o działanie dużych koncernów, ale także w odniesieniu do pojedynczych gospodarstw domowych.

Ponowne wykorzystanie materiału, który spełnił już swoje pierwotne zadanie wpływa m.in na jego oszczędzanie. Ze względu na to, że zostaje w obiegu przez długi czas, zmniejsza się potrzeba jego dodatkowej produkcji. 

Z rozwiązań opartych na recyklingu korzysta coraz więcej firm. 

Nałęczowianka edukuje ekologicznie

Nestlé Waters, w swoje proekologiczne działania chce zaangażować również konsumentów. 

Na stronie internetowej Nałęczowianki, można znaleźć specjalną zakładkę “recykling”, gdzie podane są informacje związane z tworzywem PET i jego powtórnym wykorzystywaniem.

Butelki zostały gwiazdami kampanii 

Uwierz w recykling! jest natomiast hasłem, jakie przyświeca proekologicznej kampanii Nałęczowianki. Składa się na nią seria krótkich filmików, które w ciekawy sposób zwracają uwagę na fakt, że butelki, w których sprzedawana jest Nałęczowianka, podlegają recyklingowi.

Jest to możliwe, ponieważ do produkcji butelek został wykorzystany PET, czyli tworzywo sztuczne, które można poddać procesowi recyklingu. 

Widoczny Efekt

Do wykonania butelek, które zostały pokazane we wspomnianej kampanii, wykorzystano w 50% PET pochodzący z recyklingu. Można więc uznać, że konsumenci mieli okazję zobaczyć efekt proekologicznych działań firmy. 

Filmiki, które składają się na kampanię pod nazwą Uwierz w recykling!, można znaleźć w serwisie YouTube.    

Źródło: dlahandlu.pl, naleczowianka.pl

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.