Polska Zmiany w Polenergia. Odpowiedź na rosnące znaczenie energetyki rozporszonej 01 lutego 2022 Polska Zmiany w Polenergia. Odpowiedź na rosnące znaczenie energetyki rozporszonej 01 lutego 2022 Przeczytaj także Polska Polska przyciąga gości z całego świata – kto i gdzie spędza wakacje? W 2025 roku Polska staje się miejscem spotkań kultur z całego świata. Od turystów z Bliskiego Wschodu, którzy latem wybierają Tatry zamiast pustynnych upałów, po Skandynawów i Niemców spędzających wakacje nad Bałtykiem – widać wyraźnie, że zmiany klimatu i globalne trendy turystyczne kierują wzrok w stronę naszego kraju. Co przyciąga gości i jak przekłada się to na lokalne gospodarki? Polska Od HoReCa po Czyste Powietrze – polityka krzywdzi uczciwych W Polsce utrwala się niebezpieczny schemat: kolejne programy wsparcia, które miały pomóc przedsiębiorcom i gospodarstwom domowym, stają się narzędziem politycznych przepychanek. Zamiast rzetelnej oceny efektów i naprawy rzeczywistych błędów, w debacie publicznej dominuje uproszczony przekaz sugerujący powszechne nadużycia. W efekcie uczciwi beneficjenci i wykonawcy są wrzucani do jednego worka z nielicznymi, którzy rzeczywiście nadużyli środków. Straty są nie tylko wizerunkowe, ale i gospodarcze. Największa prywatna polska grupa energetyczna wchodzi na rynek energetyki rozproszonej. Polenergia zaledwie dwa miesiące po przejęciu Grupy Edison Energia, ogłasza powstanie dwóch nowych spółek spółki Polenergia Fotowoltaika i Polenergia Pompy Ciepła. Wraz z tym idzie zmiana barw i logo. Reklama Zmiany na rynku To odpowiedź na potrzeby zmieniającego się rynku, na którym coraz większe znaczenie zaczyna odgrywać energetyka rozproszona. Polenergia dopasowuje się do nowych realiów poprzez inwestycje w obszarze instalacji oraz obsługi klientów w sferze energetyki prosumenckiej. – Naszym celem jest, żeby Polenergia stała się jedną z najsilniejszych grup energetycznych w tej części Europy. Firmą dostarczającą swoim klientom całkowicie zieloną energię i dającą im szansę włączenia się w ogromną transformację energetyczną, która powinna być celem nas wszystkich – mówi Dominika Kulczyk, Przewodnicząca Rady Nadzorczej Polenergii. Faktem jest, że sposób wytwarzanie energii się zmienia. Coraz częściej mamy do czynienia z wytwarzaniem energii elektrycznej, ciepła lub chłodu do użytku lokalnego przez małe jednostki lub obiekty produkcyjne bezpośrednio u klienta. W związku z tym oczekiwania samych klientów w zakresie produktów i usług również się zmieniają. Nowe spółki Polenergia Fotowoltaika i Polenergia Pompy Ciepła, które już teraz oferują klientom indywidualnym i biznesowym m.in. przydomowe elektrownie fotowoltaiczne, magazyny energii oraz pompy ciepła. Czy fotowoltaika z pompą ciepła się opłaca i na co trzeba zwrócić uwagę? Dowiedz się czy pompa ciepła i fotowoltaika to duet idealny? Polenergia zbuduje największą w swojej historii farmę wiatrową Fotowoltaika i pompy ciepła W szeregach spółek Polenergia Fotowoltaika oraz Polenergia Pompy Ciepła jest 1,5 tysiąca pracowników i współpracowników przejętego Edison Energia, który w ostatnich dwóch latach zrealizował ponad 20 tysięcy instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 MWp. – To dla nas historyczna chwila. Jesteśmy jedną, silną drużyną, która wspólnie będzie wyznaczać trendy nowoczesnej energetyki odnawialnej. Jako spółka będziemy oferować budowę najwyższej jakości instalacji fotowoltaicznych, dodatkowo z usługami bilansowania i dostawy w 100% zielonej energii elektrycznej wytwarzanej w odnawialnych źródłach Polenergii. To zagwarantuje nam sukces w przyszłości i przyczyni się do szybszego zwrotu z inwestycji w fotowoltaikę – podkreśla Kamil Sankowski, Członek Zarządu Polenergia Fotowoltaika. Integracja na wielu płaszczyznach Przekształcenie Edison Energia w Polenergię Fotowoltaika oraz Polenergię Pompy Ciepła oznacza integrację nowych spółek na wielu płaszczyznach, zarówno w zakresie procesów i struktur administracyjno-biznesowych, jak i w sferze kultury korporacyjnej Polenergii. Stąd decyzja o zmianie barw logo Polenergii. Odświeżone logo w kolorze zielono-granatowym nawiązuje do nowego pozycjonowania spółki, jako podmiotu stawiającego na zieloną energię i dostarczającego swoim klientom już teraz zeroemisyjną „energię z przyszłości”. Wprowadzenie odświeżonego logotypu Grupy rozpocznie się od nowych spółek Polenergia Fotowoltaika oraz Polenergia Pompy Ciepła, które oferują produkty skierowane do klientów indywidualnych i staną się znakiem rozpoznawczym Polenergii w segmencie energetyki prosumenckiej. źródło: informacja prasowa Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.